בניין מגורים גבוה

יש בית אבות ויש בית אבות פרטי

הנאה אמיתית מתקופת הגיל השלישי מתחילה בדירת מגורים מעוצבת, מתקני כושר ובריכה, אירועי תרבות ופנאי וכמובן – קהילה עוטפת וצוות מקצועי ותומך. במילים אחרות, ברשת מגדלי הים התיכון

אישה מראה לקשישה פלאפון
בית אבות פרטי כולל שילוב של כל מה שנחוץ לבני הגיל השלישי

שינויים הקשורים במקום המגורים הם אף פעם לא דבר פשוט. על אחת כמה וכמה כשמדובר ביציאה מהדירה המוכרת בגיל מבוגר. ועם זאת, במקרים רבים המעבר הזה הוא נדרש ואף תורם בשיפור איכות החיים. לעתים קיים צורך לעבור לדירה שמותאמת יותר לצרכים החדשים, בעלת גישה נוחה ללא מדרגות וחדר אמבטיה שנטול סיכון להחלקה. במצבים אחרים, בני הגיל המבוגר זקוקים פשוט לחברה נוספת בכדי להימנע משהות לבד. אלא שמטבע הדברים, המחשבה על בית אבות היא לא תמיד דבר שרוצים להעלות. למצבים כאלה בדיוק קיים בית אבות פרטי.

בית אבות פרטי כולל שילוב של כל מה שנחוץ לבני הגיל השלישי, במעטפת מתקדמת, נוחה ומותאמת לעצמאיים. על ידי מעבר אל בית אבות פרטי, הדיירים יכולים ליהנות מדירה חדשה ונוחה, בגודל לבחירתם, ומגישה לכל הפעילויות שהם רק יכולים לחשוב עליהן. וכל זה, לצד שכנים בני גילם שיהפכו לחבריהם הטובים, ועם צוות מקצועי שערוך לענות על כל שאלה ולסייע בכל עניין.

רשת מגדלי הים התיכון – בית אבות פרטי ודיור מוגן ברמה אחרת

מחפשים בית אבות פרטי שכיף לעבור אליו? ברשת מגדלי הים התיכון תמצאו את כל מה שחיפשתם והרבה יותר. כל אחד מבתי הרשת הוא למעשה בית אבות פרטי שמותאם לבני גיל הזהב שעדיין מרגישים בשיאם. עם דירות שכל פרט הכי קטן בהן מתוכנן כדי להתאים לאוכלוסייה מבוגרת, חוגים ואירועי תרבות שמתקיימים ישירות בבניין, מיקום אטרקטיבי בערים המובילות בארץ וקהילה חמה.

עבור מי שזקוקים לעזרה מיוחדת, תמצאו בחלק מבתי מגדלי הים התיכון גם מחלקות סיעודיות בסטנדרט הגבוה ביותר. עם חדרים מרווחים, ציוד מאובזר, לחצני מצוקה, מיטות מתכווננות וכמובן גם השגחה מלאה. כך שאם אתם עדיין מתלבטים, אתם מוזמנים להכיר את היתרונות של בית אבות פרטי ולגלות שהחיים האמיתיים רק מתחילים בגיל הזהב.

למידע נוסף אודות רשת מגדלי הים התיכון, בקרו באתר: https://www.migdalei.co.il/

שני קשישים משחקים שחמט
דיור מוגן – דירה שמותאמת יותר לצרכים החדשים ובעלת גישה נוחה

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these

No Related Post