נוף כינרת

נוסעים לחופשה בצפון? 3 טיפים על מלונות בטבריה

כולנו זקוקים לחופשה לפעמים, לעצור את המירוץ היומיומי, לרדת מהרכבת ולנשום אוויר. ניתוק מהמציאות זו פעולה שאנחנו צריכים לעשות והיא לא קשורה ולא תלויה במקום שאליו נוסעים או בהכרח עם מי נוסעים

עם זאת, מאחר ומדובר על נסיעה לניקוי ראש צריך לדעת לאן רוצים לנסוע ומה רוצים שיהיה אחרת נרגיש שאנחנו מחמיצים את המטרה שלשלמה נסענו. על מנת שנוכל תכנן נסיעה נבונה לחופשה בצפון, ריכזנו עבורכם מספר טיפים על מלונות בטבריה שככל ותבחרו ללון שם, יהיה לכם עוד קצת מידע שימושי על מה מומלץ ומה כדאי:

טיפ ראשון – כמה שיותר קרוב לכנרת

לכל מקום שאנחנו נוסעים אליו יש יתרון ביחס לאחרים. כאשר מדובר על נסיעה לטבריה היתרון המרכזי שלה הוא הכנרת. כאשר יש אפשרות לישון סמוך לכנרת אז הפעילות המרכזית של מנוחה וניקוי ראש כבר מסודרת. אפשר פשוט לקחת ספר ולשבת על החוף ולנוח. לא צריך משהו איזו פעילות נוספת מיוחדת אלא רק להנות מהשקט, קריאת הספר ושינוי השגרה. על מנת שתוכלו להנות מכך אתם צריכים לדאוג שיהיה לכם מלון אשר הוא משורת המלונות בטבריה שנמצאים על הכינרת או סמוך לה. זו שאלה שאתם צריכים לברר מראש ואנחנו כמובן ממליצים על מלונות שממש שוכנים למרגלות הכינרת רק שפשוט אפשר לצעוד לשם ברגל.

דקלים
נוף ורוד-סגול עם ניכוח כינרת

טיפ שני – חופשה במלונות בטבריה באמצע השבוע

על מנת לצאת לחופשה באמצע השבוע אנחנו צריכים לבקש חופש מהעבודה וזה לא תמיד מקובל אבל אין מה להשוות בין ביקור במלונות בטבריה באמצע השבוע לעומת סוף השבוע. בסוף השבוע המלונות לרוב הומי אדם והחופים של הכנרת נראים כמו מאגר של סרדינים וכל הרעיון של לקבל קצת מנוחה נזנח לחלוטין. עם זאת, באמצע השבוע, רוב האנשים עובדים ולכן ביקור במלונות בטבריה הופך גם לזול יותר וגם לרגוע יותר ולכן אנחנו ממליצים עליו.

טיפ שלישי – שמרו על פשטות

חופשה אמיתית לניקוי ראש לא תלויה בדברים חיצוניים אלא דווקא במינימליזם ובשקט. כשאתם נוסעים למלונות בטבריה, חפשו משהו רגוע ונוח ולא בהכרח את העמוס והמפואר.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these