כספומט

משיכת מזומנים בחו"ל באמצעות כרטיס אשראי ייחודי שיצבור לכם נקודות טיסה

תכננתם את חופשת החלומות שלכם? הכל כבר ארוז ואתם מתלבטים כיצד להתנהל נכון עם כספים? אז קודם כל, חשוב שתדעו, שחגורת כסף עם מזומנים בתוכה זה הכי OUT – מסורבל, מזיע, לא נוח, מיושן, ובעיקר – מועד לגניבות.

כיום, הדרך הבטוחה ביותר להתנהל כלכלית כשאתם נוסעים לכם לטיולים ברחבי העולם הינה ללא ספק לעשות שימוש בכרטיס אשראי חו"ל, אשר יקל עליכם את כל הקניות שלכם.

העולם מתחלק לשניים – אלו שנוסעים לחו"ל וחוששים ברמה מוגזמת על כרטיס האשראי שלהם, עד שהם מוצאים את עצמם מסתובבים עם חבילת שטרות ענקית כאילו הם מינימום ביל גייטס, והחלק השני – אלו שמעדיפים את הנוחות. שמעדיפים לעשות שימוש בכרטיס אשראי בחו"ל, וגם, איך לומר – יודעים לשמור עליו כמו שצריך מפני גניבות.

פרטיות
חשוב לשמור על הקןד הסודי

אם כן, במידה ואתם עדיין מתנדנדים, ולא יודעים לאיזה קבוצת אנשים אתם שייכים, הנה מדריך קצר לפניכם, אשר יעשה לכם סדר בבלגן בכל הנוגע לשימוש כרטיס אשראי בחו"ל, כך שבסופו תבינו שזה הדבר הנכון והמשתלם לעשות.

תחילה, חשוב לזכור כי מבחינת נוחות – אין על כרטיס האשראי. כל הכסף שלכם מרוכז בכרטיס אחד, שברוב המקומות בחו"ל תוכלו להשתמש בו בכל עת. כמובן, שאסור לשכוח להפוך את כרטיס האשראי שלכם לכרטיס אשראי בינלאומי, טרם היציאה מהארץ. כמו כן, מומלץ מאוד לזכור את הקוד הסודי של הכרטיס שלכם בעל פה, כיוון שבמספר חנויות אתם תתבקשו להקיש אותו על מנת לבצע את עסקת הרכישה.

שנית, כולנו יודעים שכאשר אנו מטיילים בחו"ל, לרוב – אין התחשבנויות. הרי חסכנו כל כך הרבה זמן לחופשה הזו, שעכשיו מגיע לנו להתפנק. עם זאת, שימוש בכרטיס אשראי בחו"ל, יכול לאפשר לכם לעקוב בצורה מסודרת אחר ההוצאות שלכם, ובכך לדעת שאתם עומדים בתקציב וביעדים שהצבתם לעצמכם. הרי לעקוב אחר כסף מזומן הינה משימה הרבה יותר קשה ומסובכת.

שלישית, לחובבי המזומן – נכון, תמיד טוב לסחוב על עצמנו בחול כמות קטנה של מזומנים, אבל עם זאת אין צורך להגזים. ישנם אנשים המפחדים כי כרטיס האשראי ייגנב להם, ובכך למעשה מושכים כמות גדולה

מזומן הודי
רופי הודי

של מזימונים בכל פעם. האמת היא, שפעולה זו הינה הרבה יותר מסוכנת בכל הנוגע לגניבות. כרטיס אשראי הינו יותר קטן ואינו מבצבץ מהארנק שלנו בצורה בולטת, כמו כמות גדולה של מזומנים.

רביעית, כאשר אתם מגיעים לכספומט בחו"ל, חשוב לבדוק איפה מושכים והשתדלו לא למשוך סכום גבוהה של מזומנים, לא רק בגלל מה שנאמר בסעיף הקודם, אלא גם בגלל העובדה שעלול לקרות מצב שבו תגיעו לסוף הטיול שלכם, ותמצאו את עצמכם תקועים עם כסף מקומי, שאותו תצטרכו להמיר חזרה לשקלים. עלות ההמרה החוזרת הזו, גורמת לכם למעשה להפסיד כסף. לכן, מומלץ להיות מתוכננים וכאשר אתם מושכים כסף, משכו סכום קטן יחסית.

ולסיום – לכל החוששים מגניבות הכרטיס או איבודו – הגיע הזמן לשים לכך סוף. למעשה, הרבה יותר עדיף לכם שיגנבו לכם את כרטיס האשראי מאשר כסף מזומן. זאת מכיוון כי כסף מזומן לא ניתן להחזירו או לעצור את הגנב, בעוד שימוש בכרטיס אשראי בחו"ל, גם אם מדובר בגנב או כייס שלקח אותו ממכם, יכול להיפסק בשיחת טלפון קצרה לחברת האשראי, אשר תחסום לכם אותו במיידי.

אם גם אתם מחפשים הסדר משיכת מזומנים בחו"ל – חתרו להוצאת כרטיס אשראי בינלאומי. אבל אם אתם מחפשים שהכרטיס יעבוד בשבילכם בעוד מישורים, למשל יממן את הטיסות שלכם, אז מומלץ לדבוק בכרטיס שלנו.

הכרטיס מניב לכם נקודות שלא ישמשו לרכישת סט כריות לבית, או כרטיס להצגה בהבימה, אלא ישמשו למימון הטיסות שלכם. כך, מי שמחזיק בכרטיס שכזה יכול גם להתנהל אתו בחו"ל בכל פעם שצריך להוציא מזומן או לקנות משהו באשראי, וגם להיות בטוח שבזבוז הכספים הבאים אתו הוא חיסכון ההוצאות הבאות על הטיסות העתידיות.

כיצד נעשים חברי מועדון אצלנו?

boarding-pass
המרת הכסף לכרטיס טיסה

ראשית כל יש להירשם ולקבל כרטיס מועדון שהוא גם כרטיס אשראי עמו ניתן לבצע משיכת מזומנים בחו"ל ולצבור נקודות לטיסות. שנית, יש לעשות לכרטיס אקטיבציה, שכן בלי זה הוא לא ישמש בכלל ככרטיס חיוב. שלישית, מומלץ להגביר את התלות שלכם בשימוש בו, על מנת לדאוג לצבירת נקודות מהירה ככל האפשר שתניב לכם את מחיר הטיסה הבאה.

מתי נבצע משיכת מזומנים בחו"ל?

באופן כללי, בכל פעם שחסר לכם מזומן. בעבר, מי שלא ספר טוב את כספו נעזר בשירותים בינלאומיים סבוכים ביותר כמו Money transfer, אך כיום משיכת מזומנים בחו"ל היא דבר טבעי ולא מובן איך האנושות בכלל הסתדרה בלעדיו עד לפני שנים לא רבות. אבל, באשר להמלצה שלנו כלפיכם מתי לבצע את המשיכה, התשובה היא כאשר אין ברירה. אם יש ברירה, מוטב לקנות בכרטיס, שכן זה מה שיצבור לכם נקודות. אבל ישנן מסעדות, ישנם אתרים וישנן מסגרות אחרות שבוחרות לא לקבל אשראי, ולשם חשוב לבוא עם מזומן. אם יש לכם, לדוגמה טיול בו מחליפים אוטובוסים ורכבות בכל עת, מוטב אפילו לפני כל מסע, לבוא מראש עם מזומן, כי שם יש פחות סיכוי שתצליחו לרכוש באשראי.

עוד על משיכת מזומנים בחו"ל

הבנקים בחו"ל אליהם שייכים הכספומטים עשויים לגבות עמלות שונות על כסף שנמשך. לכן, טוב תעשו אם תשתפו בבלוגים את הקוראים באלו בנקים כרטיסי המועדון מניבים משיכות זולות יחסית. חשוב לציין כי בכל הנוגע לתהליך משיכת מזומנים בחו"ל, לנו כחברה אין שליטה על עמלות אלו, פרט לעידוד הדיווח על בנקים זולים או יקרים בהשוואה לסקאלה.

 

 

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these