סירות בכינרת, כינרת, טבריה

אטרקציות לבילוי לנופש במלון בטבריה

טבריה היינה אחת ממוקדי התרבות המובילים בארץ, הן עבור תיירים והן עבור ישראלים.

חופשה בטבריה, שונה מחופשה באילת או מחופשה בים המלח, ובעצם היא לא דומה לשום חופשה אחרת. אז מכל המקומות בארץ, מדוע כדאי לכם להזמין את החופשה הבאה שלכם במלון בטבריה?

הכנרת

צפוי ונדוש אך נכון. אמנם הכנרת היא לא הסיבה היחידה לכך שחופשה במלון בטבריה היא מהנה מאוד, אך אין ספק שהיא סיבה מרכזית. ימת הכנרת הינה ייחודית ביותר, מכילה מים מתוקים, ללא גלים סוערים והכי חשוב – פסטורלית ויפהפייה. ככל שעוברות השנים מתקבלים יותר ויותר דיווחים על ירידת מפלס הכנרת, מה שמהווה סיבה נוספת לביקור בה וליהנות ככל האפשר ממה שיש לה להציע. הכנרת מציעה גם אטרקציות רבות עבור ילדים כגון ספורט אתגרי במים (בננות, סקי מים וסירות מנוע) ובאופן כללי היא בטוחה יותר עבור ילדים היותה פחות סוערת מהים התיכון ומים סוף ובשל עומק המים הרדוד שלה באופן יחסי. גם אם אתם לנים מעט רחוק מימת הכנרת, היתרון הוא שכל מלון בטבריה כמעט מעניק תצפית לא פחות ממרהיבה אליה.

כינרת , אגם כינרת ,
שלווה, נוף, אווירה – כינרת

שלושת הדתות

לא הרבה יודעים, אבל בדומה לערים נוספות טבריה נחשבת לבעלת חשיבות עבור שלושת הדתות – יהדות, נצרות ואיסלאם. כאשר מקומות ואתרים רבים ממחישים זאת כגון פארק ארכיאולוגי בו יש שרידים של בית כנסת, כנסייה יוונית אורתודקסית הנמצאת בטיילת בעיר ומסגד אל-באחרי אשר נמצא גם הוא בטיילת ונועד לשמש לרווחתם של הדייגים המוסלמים. סיור מקיף באתרים בעל חשיבות דתית בטבריה יעניק לכם ערך מוסף ויגרום לחוות את טבריה מזווית שונה מעט גם אם אין לכם זיקה מיוחדת לדת.

שוק הדגים

שוק הדגים בטבריה נמצא באחד הרחובות הססגוניים והאותנטיים בעיר. בשוק הדגים תוכלו למצוא מבחר דגים הגדלים בימת הכנרת כגון מושט, סרדינים, בורי ועוד.  מעבר לכך שסוחרי הדגים נחמדים מאוד, זוהי הזדמנות נדירה יחסית לתייר במקום שהוא אותנטי ושפועלים בו מוסדות טבריינים של מקומיים. לשוק יש גם סיורים מודרכים, כאשר כמעט כל מלון בטבריה ידע לכוון אתכם לסיור שכזה לנו יש ניסיון עם מלונות קיסר אשר נתנו שירות מדהים במתן סיורים מקצועיים.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these