מלונות בירושלים

העיר העתיקה, שוק מחנה יהודה או ממילא – כל הדרך למלונות בירושלים:

החלטתם שאתם רוצים לתכנן חופשה בירושלים? אז כנראה שבא לכם חופשה הרפתקנית, מגוונת ומעניינת במיוחד. חופשות בירושלים יכולות להיות מאוד שונות זו מזו, וזאת בגלל שהעיר עצמה מאוד שונה ומגוונת.

כאשר ההחלטה הכי חשובה בחופשה היא היכן להזמין בית מלון בעיר. ומדוע זו ההחלטה הכי חשובה? כי לטייל במהלך היום ניתן בכל מקום בעיר אבל בסופו של יום האזור שאליו תחזרו תמיד לישון וממנו תתעוררו לארוחת הבוקר, יהיה האזור שתחוו בעוצמה הגבוהה ביותר. אז אם טרם הזמנתם מלונות בירושלים עבור החופשה הקרבה ובאה, להלן כמה טיפים שיעזרו לך:

מרכז העיר

מרכז העיר השוקק של ירושלים כולל בתוכו מגוון רחב בפני עצמו – מדרחוב ממילא היוקרתי משרה אווירה של שדרה יוקרתית בברצלונה, הסמטאות בנחלת שבעה מקנות ערך מוסף של הסמטאות של ירושלים של פעם, רחוב שלומציון המלכה מעיד על ירושלים העכשווית וההתנהלות האורבנית שלה וכמובן שיש את העיר העתיקה שבעצם מהווה צוהר לרובעים העתיקים של ירושלים. או במילים אחרות, אם בחופשה מגוונת אתם חפצים, אין ספק שהזמנת מלונות בירושלים במרכז העיר תהיה החלטה טובה.

נחלאות ושוק מחנה יהודה

שוק מחנה יהודה שופץ באופן משמעותי לפני כיותר מעשור ומאז הוא מהווה אתר עלייה לרגל לחובבי קולינריה מכל הארץ ואף מהעולם כולו. זאת בעקבות דוכני המזון הרבים מכל העדות או הסוגים, תוכלו למצוא בשוק מסעדת פסטות לצד מסעדת דגים וציפס בנוסף חנויות ודוכני קינוחים מסורתיים כמו חלבה או רוגלך בין הטובים בארץ. לכן, אם אתם חובבי מזון, קולינריה, עוסקים בזה או פשוט נורא אוהבים לאכול – מלונות בירושלים ליד שוק מחנה יהודה ירים לכם את החופשה לגבהים חדשים. בנוסף לשוק האטרקטיבי עצמו, השכונה הסמוכה אליו היא שכונת נחלאות הציורית, שכונה אינטימית ומעורבת אשר תושביה חיים בהרמוניה שפשוט כיף לראות זאת.

רחביה וטלביה

השכונות האמידות והמבוססות של ירושלים, מהן הגיעו חתני פרס ישראל ועוד אינטלקטואלים ידועים. השכונות עצמן פשוט יפהפיות ורק להסתובב בין הבתים עושה טוב בלב. מעבר ליופיין הנדיר והייחודי, יש בהן גם אתרי עליה לרגל שלא כדאי לפספס – בית הנשיא, בית ראש הממשלה, מוזיאון בית הנסן ועוד. אם אתם אוהבים חופשה עם אווירה אליטיסטית – מלונות בירושלים בסמוך לשכונות אלו או בשכונות עצמן – תעניק לכם את כל מה שתרצו.

ירושלים כמרכז ישראל

ירושלים היא עיר הבירה של ישראל היא מרכזת בה את המוסדות העיקריים והחשובים בה. היא מעניקה חוויה קלאסית במקביל לחוויה מודרנית, ניתן לראות בעיר בניה עתיקה לצד מבנים מודרנים וחדשים. העיר הינה מרכז עליה לרגל של שלוש דתות עיקריות היהדות איסלם ונצרות לכן ניתן לצפות באתרים היסטוריים המשתייכים לדתות אלו, כמו כנסיית הקבר, כיפת הסלע והכותל המערבי.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these