אילת מלונות

כל מה שרציתם לדעת על אילת מלונות:

לא משנה מה היא העונה, כולנו חושקים באופן קבוע בחופשה באילת, ורצוי באחד מבתי המלון שיש לעיר להציע.

אילת מלונות, כבר הפכו מזמן לשם דבר בארץ ואין אף עיר שמציעה כל-כך הרבה מלונות, במגוון כה רחב וברמה כה גבוהה. אז מה כל-כך מיוחד במלונות באילת שאין בשום מקום אחר? מדוע העיר נחשבת מיוחדת בתחום המלונות? בדיוק בשביל זה, הכנו עבורכם כל מה שרציתם לדעת על אילת מלונות:

כמות

באילת מלונות יש לא פחות מ-50 בתי מלון וכ-12,000 חדרי אירוח בכל המלונות יחדיו, מה שהופך אותה לעיר עם הכי הרבה בתי-מלון והכי הרבה חדרי אירוח בארץ כולה. המלונות באילת הם מגוונים ולצד מלונות יוקרה המשתייכים לרשתות בינלאומיות, תוכלו למצוא אכסניות ומוטלים. בנוסף, העיר מציעה גם דירות לאירוח, שאינן נספרות כבתי-מלון וכחדרי אירוח, כמובן שבמידה ומחשיבים גם אותן – מזנק מספר חדרי האירוח לכמות אסטרונומית וחסרת  תקדים.

שירותי המלונות

מלונות באילת היו בין הראשונים בארץ להציע דילים וחבילות פינוק, וזאת לפני מלונות בתל-אביב, בירושלים או בטבריה. אילת מלונות בעצם קבוע את "רף הפינוק" כשהציעו דילים הכוללים דברים רבים בחופשה אחת: מספר ארוחות, רחצה בבריכה, שירות חדרים, חדרים מאובזרים, בר שתייה, מתחם ספא ועיסויים, חדר-כושר וכדומה. כיום איננו יכולים לתאר לעצמנו דיל בבית-מלון ללא כל הנ"ל, אך בעבר, כשיצאו המלונות באילת בהצעות הכוללות את כל הטוב הזה, היה הדבר נחשב למהפכני וחדשני בתחומו. הרעיון היה (ועודנו), כי הנופשים ייהנו מחופשה שלא דורשת יותר מדי תזוזה וכי יוכלו לקבל מקסימום הנאות ופינוקים באותו מתחם בו הם שוהים, וזאת בשונה מחופשות אשר היו נהוגות עד אז – בהן המלון סיפק רק לינה ואולי ארוחה אחת ואת שאר הזמן והכסף הנופשים היו מבזבזים על אטרקציות חיצוניות.

בכל עונות השנה

המלונות באילת השכילו להבין, שלמרות שאילת היא עיר קיץ לפני הכל, האקלים הנוח בעונת החורף מאפשר תיירות ענפה גם כן בעונת החורף וזאת להבדיל משאר האזורים בארץ. לכן אילת היא בין הערים היחידות בארץ שמשתלם במיוחד לנפוש בהן גם בעונת החורף – הפינוק הוא אותו פינוק, והמחיר זול בהרבה. בנוסף הטמפרטורה בים באילת היא קבועה בכל השנה ולכן לא מתקררת במיוחד לקראת החורף אלא נשארת אותו הדבר.

בילויים בעיר אילת

באילת יש מגוון רחב מאוד של אטרקציות רבות בין אם הן בתוך המלון או מחוצה לו, באילת קיים האייסמול בו קיים מתחם גדול של החלקה על הקרח באמצע הקניון ומסביבו שפע של חנויות המוכות מוצרים ללא מע"מ. עם זאת ישנה הטיילת שנעים להסתובב בה בכל ימות השנה מי שמגיע לאילת חייב ללכת בטיילת גם כדי לראות את הנוסף וגם להגיע ממקום אחד לאחר, בטיילת ניתן למצוא דוכנים רבים אשר מוכרים מזון או מזכרות.

מקווים שנהנתם מהכתבה מוזמנים להמשיך ולקרוא עוד כתבות מעולות באתר שלנו.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these