בתי מלון באילת

בתי מלון באילת – כל הסוגים והאפשרויות:

לאחר שהחלטתם שהחופשה הבאה שלכם היא באילת, כעת נותר רק לבחור בית מלון מההיצע הרחב שיש לעיר להציע.

השפע והמגוון מבלבלים אתכם? ובצדק, כי לעיר יש אינספור בתי מלון להציע, מכל הסוגים, הגדלים והמחירים. על מנת לעשות לכם את החיים קלים יותר, להלן סיווג של בתי מלון באילת לקטגוריות, כך שלאחר שתבחרו את הקטגוריה שמתאימה עבורכם, תוכלו לבחור בתי מלון באילת:

היוקרתיים והמפוארים

אלו הם המלונות הגבוהים, המרשימים והמגונדרים להפליא. לרוב תמצאו אותם על שפת הים ובמרכז העיר. בתי המלונות היוקרתיים מציעים דילים הנחשבים למפנקים במיוחד – חדר גדול מאובזר בכל טוב ולרוב עם מרפסת הצופה לים, בריכה מפנקת, מתחם ספא וג'קוזי שכולל גם עיסויים, חדר כושר, הופעות וערבי בידור מהנים במיוחד, וגולת הכותרת – ארוחות משובחות ועשירות. חופשה זו תתאים למי שאוהב את החיים הטובים והמפנקים, שרוצה לנוח ולא לצאת הרבה ממתחם המלון ובעיקר למי שיש תקציב לכך.

הבוטיקים

חופשה מפנקת לא חייבת להיות בבית-מלון גדול וגנדרני, וישנם בתי מלון באילת שמציעים זאת אחרת – הבוטיקים. מדובר בבתי מלון קטנים בהרבה מאחיהם המפוארים, אך יוקרתיים ומפנקים לא פחות מהם. לרוב הם יהיו ממוקמים דווקא לא במרכז העיר הראשי וההומה, אלא בפנינות ברחבי העיר. הבוטיקים מציעים חוויה אינטימית ופסטורלית יותר, ובשל קרבתם לפנינות טבע – גם רגועה יותר. החופשה במלונות בוטיק באילת תתאים למי שאוהב להתפנק בצורה קצת טבעית יותר ומחוברת לקרקע ושאינו בהכרח אוהב את הגודל, הפאר וההמולה שיש למלונות היוקרה להציע.

בתקציב נמוך

עם כל הכבוד למלונות מפנקים, יש צורך בתקציב גבה במיוחד כדי לשהות בהם. ישנם בתי מלון באילת זולים יותר משמעותית ומכונים בשפת העם "לתקציב נמוך", אך אל תתנו לשם לבלבל אתכם, מדובר במלונות אינטימיים לא פחות מהמלונות בוטי ועם אווירה צעירה, מגניבה והיפית שאין שנייה לה. המלונות המדוברים לרוב יהיו לא במרכז הסואן של העיר, מלונות שלעיתים מתפקדים כהוסטלים ואכסניות ולעיתים פשוט כבתי מלון קטנים. עצם היותם זולים הביאה אליהם היפים רבים שממלאים אותם במוזיקה צעירה וכייפית. מי אמר שאי אפשר לחיות טוב בתקציב נמוך?

ניתן למצוא באילת מגוון רב של בתי מלון מסוגים שונים, ישנם בתי מלון מפוארים יותר וישנם בתי מלון אשר נחשבים לפחות מפוארים אך כמובן שניתן למצוא בכל אחד מן הבתי מלונות את ההנאה החיובית ועל ידי כך להנות מחופשה בלתי נשכחת.

אילת היא מקום אשר מתאים במיוחד עבור חופשות ועל כן ניתן למצוא מבחר כה רב של בתי מלונות, יהיו מלונות אשר ממוקמים בקרבת האזור המרכזי ויהיו מלונות אשר מיקומם הוא מעט יותר רחוק ועל כן ישנו צורך להגיע בתחבורה אל מרכז העיר, אך כך או כך ניתן להצליח להנות מהחופשה האידיאלית בעיר התיירותית והמגניבה.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these