מלונות בירושלים

מלונות בירושלים – מבצעים, דילים ומה שביניהם:

אז הגיע המן, ואתם יוצאים לחופשה בעיר הקודש.

ירושלים כל-כך מגוונת, מיוחדת ומציעה דברים כה רבים שלתייר הממוצע קל ללכת לאיבוד בעת תכנון החופשה שלו בעיר. במידה ובחרתם להתעניין במלון בעיר המציע דיל או מבצע, אל תשכחו לבדוק טוב טוב שהמחיר הזול לא יעלה לכם ביוקר. או במילים אחרות – וודאו כי הדיל שלקחתם לא גורע מההנאה שלכם בדברים אחרים שיש לעיר להציע. אספנו כמה דוגמאות לדברים שלא משנה מה – אסור לוותר עליהם בעת חופשה בעיר הקודש.

מיקום מרכזי של המלון

מלונות בירושלים מציעים מבצעים רבים, ורבים מהדילים הזולים נמצאים במלונות הממוקמים באזורים פחות אטרקטיביים בעיר, ובמידה ותהיו ממוקמים באזור כזה, הדבר יכול להרוס לכם את החופשה שכן ירושלים ענקית ולעיתים המרחק בין מרכז העיר לשכונה פרברית שלה הוא כמרחק בין שתי ערים לא שכנות בארץ. לכן, הקפידו שהמלון עליו אתם סוגרם יהיה ממוקם באחת השכונות המרכזיות – מרכז העיר, נחלאות ושוק מחנה יהודה או רחביה וטלביה. בנוסף וודאו כי ישם לכם תחבורה ציבורית זמינה לכל מקום ואם בחרתם לנפוש במלונות בירושלים בשישי או שבת קחו בחשבון שלא קיימת תחבורה ציבורית זמינה בעיר וחלק מן השכונות סגורות לתנועה לכן תכננו את הזמן שלכם כך שבשבת היעדים שאתם מעוניינים לבקר בהם יהיו במרחק הליכה או מונית קצרה לשם.

נוף מהמלון

זה אולי נשמע לא הכי אינטואיטיבי לתכנן חופשה סביב הנוף במלון, אך בירושלים זה הכרחי. מלונות רבים בירושלים מציעים תצפיות מרהיבות מחדר המלון אל נופיה הססגוניים והמגוונים של העיר – העיר העתיקה, משכנות שאננים, שכונת נחלאות, הר הזיתים, הוואדי הסובב את ירושלים ועוד. רק וודאו שהמלון בו אתם לנים מעניק תצפית לא פחות מיפהפייה (לא נדיר למצוא) ותיווכחו שנוף מהמלון תורם רבות לאופי החופשה.

ארוחות

כאמור, מלונות בירושלים מציעים מבצעים רבים וכל מה שניתן לבחור זה את המבצע המשתלם והטוב ביותר. הקפידו שהמבצע הנבחר יכלול בתוכו ארוחות, שכן בלעדיהן יש להוציא כסף נוסף על אוכל בחוץ, מה שמייקר את החופשה באופן כללי. מרבית המלונות כוללים ארוחת בוקר דשנה ומגוונת וארוחת ערב טעימה ועשירה, כאשר וודאו כי המלון מחלק נשנושים בין לבין על מנת שלא תגיעו מורעים לארוחת הערב. אם המלון ממוקם במרכז העיר, אין צורך בנשנושים בין הארוחות, שכן חלק מהחוויה היא לאכול את האוכל המקומי בצהרי היום, מומלץ שזה ייעשה גם באחת מן המסעדות האסליות שבשוק מחנה יהודה. בשוק מחנה יהודה תמצאו מסעדוןת מצויינות ודוכני מזון מכל העדות, תוכלו לסייר בשוק לרכוש מזכרות ולהנות מארוחות מגוונות תבלינים ואף קינוחים כמו קוראסונים במרציפן.
מקווים שנהנתם מהכתבה שלנו, מוזמנים לכתוב לנו בתגובות את החוויות שלכם ממלונות בירושלים ותתחילו לתכנן את החופשה הבאה שלכם כבר עכשיו. לעוד רעיונות לחופשה שלכם תוכלו אתם יכולים להמשיך ולקרוא עוד כתבות מעולות באתר שלנו.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these