בתי מלון בטבריה

מתי כדאי לשריין מראש מקום בבתי מלון בטבריה?

טבריה הינה עיר הממוקמת בצפון מדינת ישראל. זו העיר היחידה, ששוכנת למרגלות מקור המים המתוקים הגדול בארץ, שנקרא כינרת והיא משמשת כעיר נופש וקיט במהלך כל חודשי השנה, בעיקר באביב ובקיץ.

כדי לדעת מתי כדאי לשריין מקום מראש בבתי מלון בטבריה צריך לדעת שני דברים עיקריים:
ראשית, באיזו עונה הנופשים מתוכננים להגיע לעיר? ושנית, מה רמת בית המלון שהם מעדיפים.

ההיסטוריה של טבריה

העיר, שהוקמה בשנות העשרים לספירה על ידי הרומאים, (נקראת במקור על שם הקיסר טיבריוס). טבריה משמשת כיעד מרכזי במהלך כל השנה לצליינים מדת הנצרות, שכן ישו משיחם, חי באזור המקיף את העיר, והאזור הגלילי משופע ביעדים מקודשים לנוצרים. עובדה זו מצביעה על כך שלאורך כל ימי השנה אותם תיירים שמגיעים מחוץ למדינה, מתארחים בבתי מלון בטבריה, שמשמשים להם כנקודת מוצא גם לביקור במקומות קדושים אחרים בישראל.  

בחורף פלח התיירות, שמורכב מצליינות זרה הוא העיקרי, שמשתכן במלונות השונים בעיר.

הם מגיעים לעיר במסגרת חבילות תיירות, שרכשו מראש במדינות מוצאם, והם משתכנים במהלך שהותם בבתי מלון בטבריה שמספקים להם רמת תיירותית דיי גבוהה.

תפוסת בתי המלון בעונה זו בד"כ אינה מלאה, וניתן למצוא חדר באחד מבתי המלון בעיר גם ללא שריון מראש.

עונות השנה בטבריה

בעונת האביב, בזמן שהפריחה והירוק מתחילים ללבלב, בעיקר סמוך לחג פסח ובמהלכו מזג האוויר מתחמם, והתיירות המקומית לעיר מתחילה להתגבר. סופי השבוע מתחילים להיות עמוסים בנופשים ישראלים שמגיעים לעיר, ולמצוא חדר באחד מבתי המלון בטבריה ללא הזמנה מראש עלול להיות בעייתי.

לכן מומלץ, שאם אתם יודעים מראש, שאתם מתוכננים להגיע בסופ"ש לאזור הכנרת, תזמינו מראש חדר בבית מלון. במיוחד אם מדובר בקבוצה גדולה של נופשים וצריך לשריין מספר גדול של חדרים.

באמצע השבוע כבר יותר פשוט להגיע לאזור ולמצוא חדר במלון או צימר מפנק שממוקם סמוך לאגם המתוק.

בקיץ, לעומת החורף והאביב, מומלץ שלא להגיע בכלל מבלי ששריינתם מראש חדר באחד מבתי המלון בטבריה. העיר, שמוגדרת כאחד מיעדי הנופש המועדפים בישראל בעונה החמה, עמוסה לעייפה בנופשים מכל הגילאים. החופים מוצפים בקייטנים שמגיע לבלות ימים שלמים סביב האגם.  

חלקם מתארחים בבתי המלון, וחלקם אפילו לנים באוהלים שמוקמים בחופים ייעודיים.

רמת אירוח של המלון

וזה מתקשר ישירות לנושא ההעדפה איזו רמה של אירוח בבתי המלון בטבריה אתם מעדיפים לחוות.

המגוון של בתי המלון בעיר הצפונית גדול ומגוון. הוא מתחיל מאכסניות פשוטות, שמספקות מיטה ללילה בחדר משותף. יעד כזה יותר מתאים לבני נוער שמגיעים לנפוש בטבריה עם תקציב דל בחופשה הגדולה או לתרמילאים נודדים.
כמובן שיש גם חדרים ברמה בינונית בבתי מלון בטבריה, שנותנים שירות בסיסי של "בד אנד ברקפסט" (לינה וארוחת בוקר) אולם אין להם כל כך מתקנים מפנקים.

 

וכמובן שיש בתי המלון בטבריה ברמה גבוהה ביותר, שחלקם אפילו שייך לרשתות בינלאומיות גדולות והחדרים בהם מרווחים ומעוצבים, האוכל שמוגש לאורחים נעשה ע"י שפים מדופלמים, ויש בהם גם מתקנים מפנקים כמו חדרי כושר מאובזרים ומכוני ספא מתקדמים.

אם אתם שייכים לפלח הנופשים, שמתארח רק במלונות מהרמה הגבוהה, מומלץ שתשריינו כמה חודשים מראש חדר באחד מבתי המלון בטבריה לקראת הגעתכם בעונה החמה.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these